Son Eklenenler :
Home » » Bu Tarz Benim 20 Şubat 2015 Tv8 izle (Yeni)

Bu Tarz Benim 20 Şubat 2015 Tv8 izle (Yeni)

 Bu Tarz Benim 20 Şubat 2015 Tv8 izle (Yeni) yani çok kısa yapsan ne olur yani kaptırdım hatırladığımız geçen bölümde arabasının ruhsatını getirerek güneye ve geceye damgasını vurmuştu bakalım  neler olur neler yaşanır merak içerisinde herkez ne olacağı için değişik ben sonra istedim eve gidiyorum yoruluyorum kalkıp geliyorum o kadar çok emek verir kendi insan biraz zaman istiyor ama sabahtan başka bir çardak boş ver kavgalar buraya kadar geldi artık yoruldum yani gerçek 

Anlar yaşamaya başladı yorucu bir süreç değil ve sürekli kavga edecek bir insan değilim kendimi savunmaktan artık ispatlamazsan sürekli bir şey söylemekten yoruldum üstüme kendime güvenerek geldim ve şuan o kadar huzursuz kompleksi zayıf hissediyor artık bu olaylar bitsin tartışmalar gelme huzur bulsun verecekler zaten yalnız kaldım yarın birde arkadaşlarım var yani çok daha atsam da dargın değilim şuan kırıldım 

ama olabilir yine de kimse böyle kötü değil kesinlikle stres altındayız olabilir olur öyle şeyler içmeye beklerim aslında güzel bir reddettim buraya katılmak için yani güzel bir iş teklifi gelmişti dizi teklifi geldi yani burayı tercih ettim yani bunda da biri vardır hayır video can onu merak ediyorum dolayı ve ilk başlarda bu yolda da gideyim sonra bakarım dedim almancam çok iyi 

değişik bir şeyler yapabilirim dedi yani ajans dizi ajansı ama sırf beni ikna etmek için verdiler ama olmadı sonra da tamam dedim ve ikna oldum fakat burayı tercih ettim kendiliğinden olacak bir şey ve güzel geldi ne kadar süt duruyor ki en sonki ben artık sinirleniyorum artık 

insanlar bizi izliyor ve üzülüyor madem bizi izliyorlar bende ben gitmedim gökçe gittin o zaman son güne kadar cumartesi gününe kadar bir hayli kendime göre tarzıma göre giyineceğim rahatsız olmuyorsun olmuyorsun bu senin bileceğin iş saygı duyuyorum sana katılıyorum ben seni böyle görünce arkadaş gerçekten de ben de yaşamıştım çok pişmanım ve sonuna kadar 

da yarışacak yani o anlık şeyler geliyor ve gerçekten hepsi kocacığım bozuluyor yer'le bir oluyor özlemek katılıyorum dediğim gibi yani eğer gerçekten böyle gitmek istiyorsan böyle gelmek istemez bende çok şükür yani insanlar izliyorum ama niye böyle gelip ders zaten gelirsen seni özlemez ki diyeceksin gidecek ve içim rahat yani fazla ki biz seni dediğini yaptık ve oraya 

yolladı bir başka kişi geldi arka arkaya sen mi geleceksin yani zaten seneye göre yollamaz yeniçağ bağladın mı görüyorum artık bu kıyafeti gün önce getirdim ve hepiniz biliyorsunuz yani bunu giydim ve sabahtan didimde sıradan bir saç modeli yaptım çok kısaca kendim için 

yapıyorum eve gidiyorum göndereceksiniz böyle deyip cümleler kuruyorsun emir senin yarışmanın bir formatı var yani bu emri vaki başka birşey değil saygısızlık olarak kabul ediyorum ki üstüne gelmek istemiyor üzgün olduğunu biliyorum daha çok üzmek istemiyorum inanılmaz saçma yani istediğim gibi giyinirim yani hesap vermek istemem benim ismimi söyleyin demiceksin bende çıldıracaksın benim ben seni kırmamak için uğraşıyorum sen beni ters
Sosyal Aglarda Paylaş :

Yorum Gönder

Günün Filmi

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Filmin Tek Adresi - Tüm Hakları Saklıdır.
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger | Türkçe Çeviri : WmRehberim