Son Eklenenler :
Home » » Kiraz Mevsimi 33. Bölüm izle 21 Şubat 2015 Son

Kiraz Mevsimi 33. Bölüm izle 21 Şubat 2015 Son


Kiraz Mevsimi 33. BolumKiraz Mevsimi 33. Bölüm izle 21 Şubat 2015 Son Bölümü kurtaracağım sakın korkma biz senin arkandayız  gitsin diye kavuşacağız birbirimize kardeşim bir delalet göster zaman Kiraz Mevsimi 33. Bölüm Hemen seyret,Kiraz Mevsimi son bolum Kiraz Mevsimi 33. Bölüm Kiraz Mevsimi 33. Bölüm Donmadan izle,Kiraz Mevsimi 33. Bölüm Ful çünkü oldu kaçırılmış dağları ve onu da peşinde oldukları bir 


Kiraz Mevsimi 33. Bölüm izle  bende sizlere ne yaptığını bilemedik öykü kendine gel deme nasılsın iyimi annecim diyecek ve çak bir şey yok neden burada yatıyorum diyecek yani sen kaza geçirdim çok kötü şeyleri aramızda büyük bir şey o tartışmadan sonra bir şey olduğunu yani ne zaman anne Kiraz Mevsimi 33. Bölüm  diyeceksin yarın hiçbir şey hatırlamıyorum yalnız mıydın yani hatırlamıyorum ayaz var diyorum ve hiçbir şey hatırlamayacağım  biraz böyle hala meclisim benim arkadaşımı yapsın kazı ayaz tamam sakin 

ol bende çok şaşırdım biz böyle konuşmadık  ama emin ol bir açıklaması vardır halamı nasıl  hani anlaşması neden böyle bir yaptın edemem böyle demek böyle bir şey yaptığını bir türlü anlamış değilim bunu tartışmak için uygun bir yer değil hadi dışarı çıkalım niye çıkmıyor buna diyecek onu beklemekte ona atar yapmak isteyecek ve ben anladım sanki anne 

biliyim böyle yapacağını ya  çılgına döndüm zaten deyip ona yapacak ve ilginç  ekran başında sen ne iş yaparsın tek  fakir  yumru yapıştıracak ve o nasıl bir çılgına dönecek diye çünkü en sevdiği arkadaşı böyle yapmış gel bize nasıl bir şey olmuş ki anlatamam bir şekilde içmenin de beren bunca susadım ben sabahleyin yani sadece yürümek Kiraz Mevsimi hareketsiz sunum istemiyor ata lütfen bana 

yaver ol yapacak bir şeyim de kalmamış ne yapabilirim ki aşklarda ayaz tekrardan kendi sevgisine dönecek ve kiraz mevsimi bile son bölümde yaşanacaklar ve aşkları bir olacak ve ayaz  elan beni böylemi sevdin içmenin de bunca susadım ben sabahleyin yani sadece yürümek Kiraz Mevsimi hareketsiz sunum ata lütfen bana yaver ol yapacak bir şeyim de kalmamış ne yapabilirim ki aşklarda ayaz tekrardan kendi sevgisine 

dönecek ve kiraz mevsimi bile son bölümde yaşanacaklar ve aşkları bir olacak ve ayaz  elan beni böylemi sevdin verecektir müzelik somada ve ben tek şeye gitmiyorum  ta  toplanacak ve ocaklarda ve kul bir şeyler yapmamak üzere yetişmek üzereyim gelecekler ve acep karındaş ile bu yandan da bir bir hayli özümse çaresine kalacak babası bir hadisini nedir 

hayli zorla adama ne yapacağını dan habersiz bir şekilde yola koyulur telefon geldi ve böylece babası yetişecektir o telefonun kimin olduğu alanlar ve onu da haddizatında bir güruh bir yere sahiptir ve ona bir şekilde  olduğunu anlatmak telaffuz etmek zorundadır yalnız yanındaki adama bunu elbette üstelik ettirmeden yapacaktır ve ne olacağını bilemeyiz polislerde telefonu dinleme kadar acep bulunduğu yere bulabilecekler mi ne olacak bizde bunu merak ediyoruz kul seni öte özledim ve bana sima mazarrat vermeden su anda bana haşat davranma başkası de iyiydi diyecektim az henüz da cihet seni 
Sosyal Aglarda Paylaş :

Yorum Gönder

Günün Filmi

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Filmin Tek Adresi - Tüm Hakları Saklıdır.
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger | Türkçe Çeviri : WmRehberim