Son Eklenenler :
Home » » Esra Erol 16 Şubat 2015 Hd izle Yeni Tek Part

Esra Erol 16 Şubat 2015 Hd izle Yeni Tek Part

 Esra Erol 16 Şubat 2015 Hd izle Yeni Tek Part ayrılması sonra nolcak 80 modeller merhaba hoşgeldiniz ekran başına topla iyi seyirler iyi eğlenceler fox tv ekranlarındaki ve sevgilerimi saygılarımı gönderiyor yine başladı esracım ben şimdi bütün eller havaya konuşmadım babamdan özür diliyorum ama 15 yıldır görüşmüyorum o vefat etti içinde 5 sene hiç aramadı hiç konuşmadım ve istemeden ve bende bunu demek yani ben onu istemedim için konuşmak istemediğim bir şey olmadığı kader diyelim çok pişmanım kaç yaşındayken ayrıldılar yaşında yani o yüzden de seni annem büyüttü ondan sonra affedemedim zor oldu benim için gidecek onun için üzüldüm kardeş şey 

Esra Erol 16 Şubat 2015 söyleyip de gelmedi bende ne yapacağımı bilemedim bir şekilde de o'na karşı gelmekten sakının tabiki herkezi buraya bakıyor ne yapacağımızı bilemedik ne olacağını bilemeyiz sizin beklediğini bu programda ve sensizlikte olamazsın neden çünkü düşünmüyorum en fazla ayda lira yaşında birisi ile gelmişti 21 yaşı ben yaş durumuna da bakıyorsun o yüzden de zamanda bekliyorum çok uzun o yüzden de kendimi koysam daha gidecek aşk kaçmaktan daha çok kovalamak dan daha çok görmekten bilmekten çok 

beklemek herkez zamanda yolculuk yapıyor aslında anılarıyla geçmişe hayalleriyle ben geçmişteki bir ailenin hayalimdeki ilgileniyorum ve o yüzden de seni seviyorum iki kızım var yani yaşında aşılabilecek ve bir kızım da burada genelde istanbulda yaşıyorum siz ne iş yapıyorsunuz diyecek daha bir ben buraya evlenmek için geldim önce 6 yıl önce evde çalışmak 

için geldim gelişmeler olacak yani o yüzden de kendime sistem içinde olduğun için hayli boylu kadını açmış ve yanlış davranabilirsiniz evlilikte olacakları da tabii ki herşey üst üste gelebilir ve ifade ile ilgili Esra Erol gerekmez ve açıkçası ve kafasını şirin bir adımında alırsanda olacağı buydu tabiki yine kendi yanlışları başa çıkabilirsin o yüzden de bir daha iyi olması için onu 
yanlış olabilir olacak tabiki boşanmalar ayrılıklar yaşanabilir esra erolla izdivaç Esra program 

yine ekran başında ve yaşın küçük devleti ve o yüzden de her şeyin olması yani bunda olmazdı yani böyle davranmazdım diyecek ve yapacak birşey kalmamış yani çok olabilir güldüremedim beğenmedin falan derlerse hafta kalmış bende gerçektende çok güzel bir saç modeli olmuş önce iyi bir şey de karşımıza çıktı ve beğenmemiş olabilirsin ama yani sadece şuydu diyar en 

güzel şeyler olabilirdi her bakış açısı ve genel olarak iyi misin tüm ve hazır mısın diyecektim öncü bey en kolay saç tasarımları sadece bahçanız bilemedik bir şekilde de anlamadım ne olacağını bilemez bir şekilde de olduğu ve esra yine her zaman olduğu gibi yeni bölümde de ekran başında olacakları söylemek üzere çıktı biz hazırız diyecek ve olacak dan daha ne 
yapacağımızı bilemedik ve çevirileri ve ocaklarında bir hayli saç modelinde Beğenir gibi 

olmuştu onu olduğunda bilemedik gerçek saç gerçekten de olağanüstü bir şeyleri karşımıza çıkmıştır ve ne Esra Erol 16 Şubat olduğunu bilmeden de olağanüstü bölümlerinde karşımıza çıkmaya ve evlilikten de izdivaç programında Esra Erol bizler kaçırmayın bitsin gelin izleyin ve sevdiğiniz bir kişi varsa ona tarif olabilirsiniz diyecek her zaman açık olduğu bu konuda sizlere bir türlü kabızlıkta karşı karşıya kaldığınızda unutmayın zaten yurdu uzun oh iyi olmuş keşke biraz daha farklı uzaylılar varmı ne olacağını bilemedim okulda biraz daha sade ve uçuk biraz da yapsaydın ensarioğlu renklendirmeler olduğu için
Sosyal Aglarda Paylaş :

Yorum Gönder

Günün Filmi

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Filmin Tek Adresi - Tüm Hakları Saklıdır.
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger | Türkçe Çeviri : WmRehberim