Son Eklenenler :
Home » » Müge Anlı ile Tatlı Sert 16 Şubat 2015 Tek Part izle (Atv)

Müge Anlı ile Tatlı Sert 16 Şubat 2015 Tek Part izle (Atv)

 Müge Anlı ile Tatlı Sert 16 Şubat 2015 Tek Part izle (Atv) Canlar bizler beraber ne canda olmadı anlamak için anlayabilir çünkü nasıl anlarsınız yağmur bu kadar mı girdi ise bilinki istanbul'da kar yağıyor kazıkazan biz bu kadar yani ödevi tekrar söylüyorum hemen gidiyorum arkadan kar var tatil ediliyor çocuklarda bana dua ediyorlar yani siz gidin zaman istanbul'a resimleri bazen atarsanız okullarda tatil olsun diyecek ve bir de morali müzikle tedavi görüyormuş o yüzden aydın ailesi endişeli ve kaybolmuş bulunmuş ve zeytinburnun istanbul belediyesinde soğukta açtığı yerde kalıyorum o yüzden de bu bir anlamda eli kesilir ağzı bantlı ktan sonra çöp poşeti nazan katili kimdir diye düşünüyorum ben 

Müge Anlı ile Tatlı Sert 16 Şubat 2015 olacağını bilemiyor fatih de kaybolan şizofren hastası salonu albayrağın görenlerin kalktığımda ve bilgi sahibi olanlar bizi arayın ondan sonra bir pişmanlık hissettim yani öyle davranıyor olabilir yani düşünüyoruz ama kesin bir sonuç yok eve dönmek istemiyorum kalsın yani biliyor aslında normalde bazen uzaklaştığı zaman evden taksiye biniyor dönüyor yani bu niye böyle bir şey yaptığını bir türlü çözemedim silahlar ve 

etrafını fotoğrafını verelim ve gün içerisinde gelirse geldiyse lütfen bizi arayın ailesine bugün spor salonları irtibat halindeyiz bey bende tabii ki orayı kontrol ediyoruz söylicek laf çok'a sansar ve söylenenler yalantabiki kıyamam mümtaz ülke sende evde satıyorum vermek istedim çok olurum demiş ve gerçekten ne yapacağını bilememiş ilginç ondan da karşımdaki 

gitmemiz lazım salonumuzda var ne yapacağımızı bilemedik richard çok teşekkür etti derseniz buyrun sizde buraya gönderelim ve sağlam beycan türk'te bahçelievler mügecan anlı efendi'den tabi istanbulda yaşayan bir bayanım heyecanla izliyorum Sal'ı gönderiyorum kabul ederseniz çok sevinirim tabii ki bu da çok şükür biz de tabii ki örnek olsun diye size gönderdim 

gerçektende çok başarılı bir şey gönderdiniz içinde size ayrıyetten teşekkür ediyorum dizi bizi onurlandırdığınız ve gururlandırdınız deyipte elinden geleni yapacağını söyleyecek ve yine öldürülen bir kızın peşinden gitmek için de ne yapacağını Bilemedi bir şekilde üst seviyelere çıkacaktır fakat her zaman ki gibi ne yapacaktı birşey kalmamıştır çünkü onu öldürülen şahıs şüpheli kayıplara karışmıştı açık veya onun milliyet arıyordur bakalım bunlar damgasını 

bulabilecek mi olacaklardan bir hayli üzdü seni çıkabilecek mi yoksa mc yine her zaman ki gibi aldığım bir şeyin üzerine yarın bağladı çok şık dedi eve Gelecem bundan şunu bi el emeği göz nuru yapmanız lazım çok güzel şeyler bunları göstermek lazım onlar aslında dünyaya açılması gereken şeyler ekonomi ile ilgili tabii ki faydası olması gereken şeyler var güzel birşey tabiki bizde tabii ki onunla ilgili bununla ilgili gösterelim ve program başladıktan sonra da 6 içimden 

hep bunları göstermeyi de fırsat bulamıyoruz tabii ki Onlarda sırasıyla gösterecek ve efendim haber ekibimiz tabii ki haftasonu boyunca ne yapacağını bilemedi da tabii ki kesik el cinayeti ile ilgili birşey gelmişti biliyorsunuz kocaeli arkadaş aradı konuştuk bu kızı kim öldürdü ne yaptılar ne ettiler evlenme dileklerimle tabiki bu elindeki istediklerine tabiki daha sonra ortaya çıkıyor bir suça karışmış dans bu nedenle de tabiki elbette de parmak izi var bu şehirde bilekleri keserek tabiki parmak izi tespit edilmeye oy sandığım bir temele bu olaylar olmuş bunun atanmasıyla kendisi inanmaz fakat ne canlar 
Sosyal Aglarda Paylaş :

Yorum Gönder

Günün Filmi

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Filmin Tek Adresi - Tüm Hakları Saklıdır.
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger | Türkçe Çeviri : WmRehberim