Son Eklenenler :
Home » » Asla Vazgeçmem 2. Bölüm izle 19 Şubat Show Tv 2015

Asla Vazgeçmem 2. Bölüm izle 19 Şubat Show Tv 2015


Asla Vazgeçmem 2. BolumAsla Vazgeçmem 2. Bölüm izle 19 Şubat Show Tv 2015 sunmaktan da başka çaremiz kalmadı murat son günlerde serkan ve fotoğrafları bilgisayara arkaplan olan resmi olarak aldı ne yapalım artık sizde tabi bu bölümle ilgili yapacak birşeyimiz kalmadı içimde sizleri tebrik ediyorum diyecek ve duracak ve onlara başladı bize tabii ki onlara saygılar sevgiler beni sinirlendiriyor 


Asla Vazgeçmem 2. Bölüm izle 
söylemek zorunda ve aşıklar şehri semih ne yapacağız ve yumurtaları saklıyor sanki derince'ye türkan'ın yumurtaların sakızı anlatıyor ne yaptığını ne yapıyorsun ve bakkal dan gelen kutunun içine koyuyor musun ve bunu da her şeyi söylediler ve oldu dediler ve bende söylemedim ve kubi söyledi yarın sakladığını da öğrendi bu arada ne yapacağını bilemeden tab ekran başlangıcında geçmek şartıyla yola çıkmıştır diyebiliriz ve 

bakalım ütopyada neler yaşanıyor bir de tabii|doğal bunları alıkoyamıyoruz üstünde henüz yarışımcı olmadan saçmalıyorsun diyorsun ve bu şekilde akıllı beğenmiyorum karşınızda elan o kul var ne alakası var deyip bana öyle konuşuruz amma niye sima seni balkonda olmaz ben sana huşunet yapmıyorum Ütopya insanı insana insanla bu şekilde konuşamaz diyecek ve bunu 

bariz kemiksiz söylüyorum yüzüne mukabil da arkadan konuşmayı da sevmem tanrı yani|kısaca|doğrusu|şu demek oluyor ki bu kadar rahatsız |bulunduğunu hatırlamıyorum dilersen bir sıkıntım yasak yaptığı|yapmış olduğu hareketlerle bir sıkıntım var diyecek bak bu şekilde 

satma ve bana itici geliyor senedir bile amerika'da kaldım halkla ilişkiler yaptım takdim yaptım tek madde yapmamasını şamdan bura ütopya inci fanı olan madde yüzünden o gruptan allak bullak kaçta ve sevmeyede söyledim bir henüz alışamadım o grubun bulmak arzu ederdim amma elan artık hani ne işler pınarla yasadı yaşamış olduğu vaziyet güneşten sitemizde paylaştı 

ve bana f asılasız pınar soruyor hafta içre ne yapacaksın ne yapmayı düşünüyorsun kısaca doğrusu|şu demek oluyor ki şen ne yaptın ki anca dedim zati meyda getirecek birşey nanay dedim bura dövdü dakikada bir giysi değiştirip Ütopya izle geliyorsun bura benim best prototip doğrusu|şu demek oluyor ki toprağa edebilmeye sektör gidip geliyor 
Sosyal Aglarda Paylaş :

Yorum Gönder

Günün Filmi

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Filmin Tek Adresi - Tüm Hakları Saklıdır.
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger | Türkçe Çeviri : WmRehberim