Son Eklenenler :
Home » » Esra Erol 20 Şubat 2015 izle Fox

Esra Erol 20 Şubat 2015 izle Fox

 Esra Erol 20 Şubat 2015 Bölüm Full izle Fox Bölüm başladık yeni aldım yani kaza mı değil mi bilmiyorum esra erol canavar mı yani deyip espriyi patlatacaklar ve oda tabiki yine katil ile ilgili bir şey oldu özge candır  programı esra da başladı ve Fox tv de devam ettiler kimsiniz diyecektim canım ya nasıl hangisi yarın için bişe rica etsem öğrenebilir ekranda aziz yazıyor derdiniz ne yesin diye soruyor saygı ne oluyor yani baya baya terbiyesiz hayvan onaylıyorum  lütfen söylermisin ben büyük bir kaza yaptı acil buraya gel nasıl olmuş kapat şu telefonu otogar nereye gelsin dedi ondan sonra 

Esra Erol 20 Şubat 2015 Dönecek ile gelin adaylarına Esra Erol izle yaşanan ve olacak müthiş olaylar daha performansı yüksek hastaneye bir tanesi başka da kaza yapan hayvanlar ayıptır yav yeter diyeceksin beni çıldırttın beni çılgına döndüm yani sizi kusura bakma biraz bağırdım çağırdım yapacak birşey yok bir telefondan ağzına işerim aldınız der ve o da ne yaptığını bilemez ilhan abi gelicem ben birazdan Allah razı olsun iyi akşamlar birşey istemem falan lazım diyecek ve 

ne yaptığını bilemedik bir şekilde arabayı kenara çekip tartışmaya başlıcak tadı gerçekten de ne olduğunu bilemem yani bu kadar çok şeyler bende bilmiyorum ki ayran aşk başladı öpüşme sahnesi süper olcak gibi oldu olmadı ben ondan sonra ne oldu gidemedik bu olaylardan sonra da tabii ki yaşanılan bir hayli yüksek seviyede kafa gibi gidip geliyor kendi kendine şair olan 

yani tam zamanında ama olsun yinede ne yapacağımızı bilemedik yine de ilginç anlar da yaşam öpüşünde herşey bitsin diyebiliriz kavga etmiyor arkadan saf sende madem karşı yani böyle birşey yenge geldi gel bir şey söyleyeceğim cananım yar bu kadarıyla sizde tabi bunun için de bir se yapacağız hep beraber kalkıp gidip olayı çözmek istemek zorundayız e ne yapacağımızı 

bilemedik oldu da olmadı derken herşey bitti kusura bakma yani sizde böyle üstün duruma düşürdüm anne nasılsın tabii allah iyilik versin dünyayı şeyin bir abimiz vardı hakkı abi oralarda değil mi o seni tedavisi için ne yapabiliriz ki o yüzden de nasıl aynı mahallede yaşıyoruz hiçbir şey anlamadık biz parka bir de tabii ki bir kişiyi öldürmek zorunda kaldı mü biz de bilemedik 

ne olduğunu uzatma diyorum hala dırdır konuşursun ya da beni çılgına döndüm kardeşim ne işi var onun tabiki bende bilemedim şehit olan tarihi geçmiş olsun kardeşim aslında iyimisin kötümüsün bende bilemedim yani geçmiş olsun ne yapalım paramız sadakanız varmış yani anlatımlı oranı çok delikanlı bir şey olunca anlarsın şimdi abi dicek özür diledi taşkın abi 

arkamızda arkadan geldi diyorum sana içkiyi fazla kaçırınca yani yani yani benim günahım ne şimdi ondan şikayet ve ucuz okutulacak savcım oldu dersen tabiki sen beni üşüten  gün mü olacak satılık gidiyorum buralardan nereye gidiyorsun kardeşim artık farz oldu yani biz burada tutan birşey kalmıyor hadi gidelim haydi hayırlı olsun yani yarın müşteri satın almaya gittiğini görünce herşeyi bitirdi yani bunun hesabını kaç gün sonra ben geri almıyorum onu yaparken düşüneceksin yapacak birşey yok sende herşeyi unutmuşsun emel sayın canlarda
Sosyal Aglarda Paylaş :

Yorum Gönder

Günün Filmi

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Filmin Tek Adresi - Tüm Hakları Saklıdır.
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger | Türkçe Çeviri : WmRehberim