Son Eklenenler :
Home » » Bu Tarz Benim 21 Şubat 2015 Show Tv izle Eleme Gecesi Gala

Bu Tarz Benim 21 Şubat 2015 Show Tv izle Eleme Gecesi Gala

 Bu Tarz Benim 21 Şubat 2015 Show Tv Eleme Gecesi Gala Senenin en şıkları çiftini seçmek için yola koyu çok değer velimiz sizle ve bizleri etkin yorumları sonucu birlikte onlar izledi ne zaman tahmin ediyoruz ediyoruz ve son sürümde hepiniz hoş geldiniz ve ebru bugün hep deneme sesimiz bir yerden çıkıyor ne tarzlarıyla ola ve bakalım yola koyulacağız nasıl olacak tabii ki çok değerli birbirinden sol tarafında beğendiği ve ben de burada  başvuran taze olduğunu eden birbirinden yakışıklı erkek yarışmacı az sonra canlı odalar ve çiftlerle hikayeleri l bize anlatacak ve bu hikayenin söylemek istersiniz yani tabi de çok üzüntülü bir gün hayatımın en zor oyunlarından biri hangi televizyon deneyimi olmayan ve benim için tabii öncelikle çok kurşunlu ölseydi  

Bu Tarz Benim 210 Şubat 2015 Show Tv Eleme Gecesi izle zaman dursaydı ama hayata devam ediyor yapacak birşe yok unutmayacağız ve unutturmayacağız diyorum ben her zaman ve da özge canımsın her üst üste geldi bu hafta yazıyor aynen seni kaybettik yaşı itibariyle bir şey diyemiyorum ve ben hep kadınların yanında oldum ama burada olmamın sebebi ile birleşmesi demek dönüm yargılamadan kızlarımız gittiği ve bu yönde bir şey oldu ne diyebilirim yani burada yani ailesine sabır diliyorum cemil bunu söyleyecek başka bir şey söyleyemiyorum çünkü başka bir acayip hiçbir kelime sayacı birleşelim bir olalım diyecektim mesajları olacak 

özellikle ben çok fazla konuşmayacağım türkçe yeterli değil ama çok kötü haber çok üzüldüm ve hiç unutmayacağız sen ne diyorsun bu konuda çok üzgünüm ve üzerimize giyeceğimiz siyahlar ruhumdaki kalanlara ifade etme yetersiz çok üzgünüm hepimizin başı sağolsun ne diyelim ve ben bugün sokakta yürürken de öptüm paylaşılan fotoğraflarda hep aynı şeyi gördüm tek bir yerden konuşuyordu ve herkezden yürekten bir savaşın sonuna kadar arkasındayız dedi 

galiba ilk kez kadına şiddete büyükler etkin topluluk var dur dememiz lazım birde biz sevdiğimiz için arkamdaki görüntülerde değil üç değil tüm türkiye'nin günde de şahit olduğu ve açısıyla kahrolduğum ve olup biteni de bir türlü spazmı gürbüz bir genç kızın hayallerini yok odası kilodunu sütyenini ve annenin feryadını kollarımızın çınladığını solmayan utanç verici aslında hepimizin utanmalıyız ben'ce yani böyle bir mesaj ve yapabilecek bir mesaj yok o görüntüler 

karşısında sadece ve sadece sesimizi duyurmaya çalışıyoruz ne olur bu şehir dur diyelim evet benim için zor bir gün erken atışında kalbimizde yüreğimizde bunada alışır ve yapmaya devam ediyor bu tarz önemli değil çayımız bugün böyle başladı heyecanlı bir şey duymak istiyorum ve heyecan değil konuk olarak çıktığı programlarda canlı yayında bayıldı fakat bu gün biraz daha 

karar ve şöyle duydum yani yarın ne olacağını bilemiyorum çünkü herkes düzgün bir şekilde ve seslerimizi olunsa özür diliyorum face yani sen şimdi hazırım gençler var heyecan satacaklar sormadınız çok güzel değişik bir şey olduğu üzere güzel tabiki ne olacağını bilmediğimiz için ne bir hayli ilginçti ve sevinçliyim seansı herşey çok değişti biz de onlara şöyle net ten uyumunu hem hikayelerinde inandırıcı ama bakıcaz bundan sonra sende işte içimde ve erkeklerde bu 

yarışta bende varım dedi senin daha söylediğim gibi onlar da çok heyecanlı beni de saten şöyle birşey var eylülsu sonra sen olmayınca kaza saat dışarda oyuncu diyor o yüzden de bakalım burası da konaklama yeri ve bakalım onlar onculer göreceğiz ordu meydan diyoruz ve ebru akel'in sunduğu yarışmacılardan arayacam var mı tabi hepimiz heyecanlıyız ve yeteneklerini ve sergileyecekleri bu konuda bir şey duymak istiyorum ne demek istediniz bilemedik ve valla 

arkadaşlar gerçekten de ilk olarak ben sizi beğeniyle savaşı alarak bu programı başlatıyorum der her şey şey oldu karşımıza çıktılar ve o yüzden bu hikaye kaldığı yerden devam etsin istiyorum ne olduğuna inanabiliriz at bakalım ilk çiftimiz sahneye çıktığı nasıl bir puan alıcak daha inandırıcı olacaklar mı hayatını nasıl devam edecek bizde bunu merak ediyoruz yeni formatıyla bu tarz benimde ekranlarında olacaktır ve bir kez daha sizede şaşıracaksınız çünkü değişik bir program olmaya başladılar
Sosyal Aglarda Paylaş :

Yorum Gönder

Günün Filmi

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Filmin Tek Adresi - Tüm Hakları Saklıdır.
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger | Türkçe Çeviri : WmRehberim