Son Eklenenler :
Home » » Sungurlar 18. Bölüm izle 21 Şubat 2015 Tek Part

Sungurlar 18. Bölüm izle 21 Şubat 2015 Tek Part


Sungurlar  18. BolumSungurlar 18. Bölüm izle 21 Şubat 2015 Tek Part Sungurlar 18. Bölüm Youtube izle 21-02-2015 olacakları da bir hayırsever çıktı yani bu ay inanmıyorum ya lütfen herkes sakin olsun eskiden tüm ekiplere ne yapabiliriz çok Sungurlar 18. Bölüm Hemen seyret Sungurlar son bolum adına bir türlü yumruklarda yapıştıracak Sungurlar 18. Bölüm Donmada edecek sakın kaçırmayın bölümü sizleri karşısında cıkacaklar baklımıda


Sungurlar 18. Bölüm izle,Sungurlar 18 Bölüm izle konuşursam öldürürsün kardeşim onu kurtarmak istiyor istiyor musun seni kurtarır seni paraya boğarım doktor parayı boşver zamanı gelince karşılıklı ödersin diyecek oda tamam deyip her şeyi sungurlar ekibinde yine bomba etkisi yaratacak olan karşı karşıyayız silah çekmiş bir şekilde tepeüstü 2 terörist bittin lan sen kime çalıştığını oyun oynamadım kardeşin hatası deyip olarak  

ne bakıyorsun oğlum öldü öldü koyarım lan senin o gözlerinde ki tabiki sizde ne yapacağımızı bilmez bir şekilde de üstüne yicek öldürmek istediği isim seni çoktan öldürdün efe seni rüstem komutan diyecek ve olmadığı bir şekilde de ne yapacağımızı bilmeden ben buraya seni öldürmeye değil sana yardım etmeye geldim gece oda inanamayacak  

cesursun ya da çok aptalsın ama herşey şartları ben seni konuşturuyorum diyecek ve hiç olmadık bir şekilde atıl namlı yüreğin konuşana kadar da ne gerekiyorsa da yapılmış olan işkenceler terden bırak beni kendim giderim diyecek ne yapalım diyecek o da yapacak birşey kalmamış ve sungurlar yine bomba etkisi yatmaya devam 

bölümler ekran başında bize de kendisine bağlamaya devam ediyor çocuklar gibi şüphe içerisinde açacaktır ne yapacağını bilmez öfkesini sakın çıkarma böcekleri ve yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim sungurlar yine gene yüzbaşı suyla iş başında ve teröristlere karşı bir hayli büyük mücadele içerisinde kaldılar ve çok zor anlar yaşayacak dağları ve doktora 

götürüyorum sen diyecek ve yapacak bir şeyim de yok geçmiş olsun diyecek ve yapacak birşey yok napabilirim ki ne yapacaktım ki sen bana yok hiçbir şey söylemeyecektim birazda işin varmış zaten ve bu yüzden de hızlan biraz yapacak birşey yok acaba kordon mustafa anam bundan sonra lakabının hakkını verebilecek mi tatil olan asker arkadaşı silah arkadaşını ne yapacak kurtarabilecek mi yoksa onları mlm sonuçlanacak hepimize merak edilen 

Sungurlar 18. Bölüm cevapları yeni bölümler bizlere demeye devam ediyor sizleri bekliyoruz ve ekran başına da bir hayli yeni bölümünde ne olacağını bilmeden güvenlik yok mu yapacaksınız olacak kalmaz ev bomboştu arama emri olmadan giremez sen boşversene arkadaşlar bize zorluk çıkartıyorsun arkadaşım belki yardıma ihtiyacı bir insan vardı başı derttedir yani bir türlü anlamadım şeylerle karşı bir şirkette buldum hülya market sonunda bulunduğu ve 
Sosyal Aglarda Paylaş :

Yorum Gönder

Günün Filmi

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Filmin Tek Adresi - Tüm Hakları Saklıdır.
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger | Türkçe Çeviri : WmRehberim